mandag den 13. februar 2017

Mandagsmani 13-02-2017

Jeg har heller ikke rigtig været med i MandagsMani, her mens jeg har været i et hul af "jeg gider ingenting".

Til gengæld har jeg til denne uges tema, lavet ikke mindre end to stk.

Og hvad er temaet så? Jo - det er "Sne".

Til begge mani'er har jeg brugt Moyra Stamping plade, 09 - celebration, og deres hvide stamping lak.


Til første bud, lavede jeg en base med Appeal4 63 - White Sea Dragon, stampede snefnug på tommel- pege og langefinger, og lakerede ring- og lillefinger med OPI Snow Globetrotter. (ja, jeg valgte kun den, fordi den hedder noget med sne. Hæhæ.)

I min anden mani startede jeg med Appeal4 H8 - Fairy Frost som base, og lavede derefter en gradient med Color By Minta, Zekisha og Appeal4 28 - Marsmallow Holo-Steffis Pick.


Herefter blev neglene igen stampet med snefnug.


Selvfølgelig er begge mani'er toppet med min Seche Vite.


Vejret har desværre ikke helt været holo-vejr, så at vise alle de fine regnbuer, er noget nær umuligt... Men flot var det altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar