fredag den 4. november 2016

Celesti Makeup Pung #2

Jeg hentede for et par dage siden min anden pakke fra Celesti.


Denne gang har pakken et tema, de kalder "Feeling Fierce", som de beskriver sådan her:

"Det er den perfekte årstid til at udforske din mystiske side. Produkterne i denne måneds Celesti Bag udfordrer dig til at skille dig ud med mørke og forførende farver".

Jeg er delvist enig. Altså, i det med årstiden, klart! Men ærligt så er indholdet i denne Bag ikke sådan "skil dig ud" farver. Det er en lækker bag, uden tvivl, men ikke sådan banebrydende og nytænkende og WOW!

Men okay. Lad os tage et kig på indholdet!

Se lige en lækker farve!
  • Der er en liquid lipstick fra OFRA, i farven "Havana Nights". Sådan en rigtig flot dyb rød med kolde undertoner. Jeg har allerede testet den, og det er thumbs up her fra. Den holder godt, føles dejlig på læberne, udtørrer ikke på samme måde som jeg oplever nogle liquids gør, og så dufter den af vaniljesukker! Jeg kan se den koster 150 kr på House Of Stars' hjemmeside.
  • Der er også en highlighter fra OFRA. Den hedder "You Glow, Girl!". Og det gør man. Den har en skøn, nærmest cremet konsistens, er super pigmenteret og virkelig flot. Sådan lidt lyserød i det, og jeg tror faktisk at alle og en hver kan bruge den. Og denne koster 180 kr på House Of Stars' hjemmeside.
  • Og så er jeg så heldig, at de har smidt en rejsestørrelse mascara i, som er Lancômes Hypnôse Drama, som er min all time favorite mascara. Den er SÅ lækker. STOR anbefaling her fra.
Shine all the way to the mooooooon!
  • Bag'en indeholder også en neglehærder fra Nailtiques. "Formula 2" hedder den. Og den kommer som kaldet. Her når vi går de kolde måneder i møde, bliver mine negle fuldkommen åndssvage. De knækker og særligt i siderne går de "op" og får revner, så jeg hænger fast i alt, og så er det jo ellers bare at file ned.... Så jeg håber at den her kan hjælpe mig! Jeg kommer nok med en melding, når den er testet. Sådan en sag står til omkring 100 kr på Beauty Bay.
  • Og så er der også en Real Techniques Miracle Complexion Sponge med. Den minder lidt om BB, men i stedet for at være dråbeformet, har den en skrå bund, så den kan bruges til contour. Jeg har også forsøgt at fugte den, og skal ærligt indrømme, at den føles meget hen imod den originale BB. Ligeså blød og lækker, og ikke ligesom de "billige" BB, som bare er bras... Den koster 60 kr på Cocopanda.
  • Og så er der selvfølgelig makeuppungen i sig selv. En rigtig lækker, nærmest pudderfarvet en af slagsen. Den har en god størrelse også!

Alt i alt er det altså nogle lækre produkter, som jeg glæder mig til at bruge. Den samlede værdi er på mere end 500 kr, og jeg synes helt sikkert at denne bag også har været pengene værd. (Celesti Bag koster 159 kr.)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar